Regulamin
Warunki realizacji usługi cateringowej, dostaw i procedury zamówienia.
Właścicielem serwisu Lookfit.pl (Usługodawcą) jest Look Fit Bartosz Orzeszyna z siedzibą przy ul. Świeradowska 51/57, 50-559 Wrocław, NIP: 5140313109, REGON: 021936662.
Składający zamówienie, zwany dalej Zamawiającym, potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu.
Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy, jaką składający zamówienie zawiera z Właścicielem firmy.
Złożenie zamówienia przez Zamawiającego poprzez formularz dostępny na stronie www.lookfit.pl jest równoznaczne z zawarciem umowy.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe spożywanie zamawianych posiłków, w tym spożycie w sprzeczności ze stanem zdrowia Zamawiającego, wywołane wskutek chorób istniejących oraz przebytych, nadciśnienia tętniczego, cukrzycy, nietolerancji laktozy, występujących alergii, czy zażywanych leków. W przypadku wątpliwości co do braku przeciwskazań do spożywania zamawianych posiłków, Zamawiający powinien skonsultować te okoliczności z lekarzem.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z ujawnieniem się schorzeń uprzednio nieznanych Klientowi oraz szkód, które powstały w związku z dokonaniem zamówienia bez koniecznej konsultacji lekarskiej.
W celu prawidłowego wykonania zawartej umowy Zamawiający jest obowiązany również do podania swoich danych osobowych, w tym imienia, nazwiska, adresu dostawy oraz adresu email, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu IP.
Przedmiotowe dane będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także Polityką Prywatności Sprzedawcy.
Usługę cateringową rozpoczynamy w ciągu dwóch dni od prawidłowego przetworzenia płatności online w serwisie Przelewy24 oraz od ostatecznych ustaleń dotyczących diety i miejsca dostawy.
Zamawiający może także ustalić ze Sprzedawcą inny, późniejszy, termin rozpoczęcia realizacji zamówienia.
Posiłki dostarczamy bezpłatnie w obszarach wskazanych w serwisie lookfit.pl
Koszt oraz godziny dostaw do okolicznych miejscowości ustalamy indywidualnie.
Godzina oraz miejsce dowozu będą potwierdzone e-mailowo.
W przypadku nieodebrania zestawu przez Zamawiającego, przez co należy rozumieć również brak Zamawiającego lub osoby upoważnionej do odbioru zestawu w miejscu dostawy w ustalonym przedziale czasowym, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ponowienia próby dostawy w ostatnim przedziale czasowym obowiązującym w dniu dostawy.
W przypadku drugiej nieudanej próbie dostawy, Sprzedawca nie zostawia zamówionych posiłków, a zamówienie zostaje uznane jako dostarczone.
W przypadku niedostarczenia zestawu posiłków z winy Sprzedawcy, Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć zestawy pod inny wskazany przez Zamawiającego adres lub zrealizować usługę w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. Wybór spośród powyższych opcji jest uzgadniany każdorazowo z Zamawiającym.
Dostawy
Dostawy na terenie obsługiwanych przez LookFit odbywają się w godzinach porannych (między godziną 03:00 a 07:00).
Sześć dni w tygodniu dostarczamy Państwu gotowy zestaw składający się z posiłków które odpowiadają rodzajowi kuchni i ilości posiłków określonych w zamówieniu.
W razie potrzeby istnieje możliwość przeniesienia dostaw na inny wybrany dzień w panelu klienta. Zmianę trzeba dokonać najpóźniej na dwa dni przed planowaną dostawą.
Płatności
Płatności w serwisie lookfit.pl obsługiwane są przez operatora płatności Internetowych - firmę PayU.pl
Operatorem kart płatniczych jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495
Istnieje również możliwość przelewu tradycyjnego na konto bankowe - Santander 16 1090 2516 0000 0001 5761 0770
Zestaw próbny
Klientowi przysługuje jednorazowe zamówienie zestawu próbnego (na 1 dzień) w niższej cenie. Cennik zestawu próbnego znajduje się w formularzu do zamawiania zestawu próbnego. W przypadku podejrzenia, że zamówienie próbne jest ponawiane przez tego samego klienta, Właściciel serwisu LookFit.pl ma prawo anulować takie zamówienie.
Opakowania
Dania są podawane w opakowaniach zgodnych z wszelkimi atestami, zamykanych na zasadzie zgrzewu - w przypadku dań obiadowych opakowania wykonane są z tworzywa przystosowanego do podgrzewania w kuchenkach mikrofalowych.
Dokonanie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy na usługi cateringowe firmy LookFit (na czas określony w formularzu zamówienia) czego dowodem jest wypełniony formularz zamówienia na stronie www.lookfit.pl.
Dostarczone na Państwa adres e-mailowy potwierdzenie przyjęcia zamówienia stanowi dokument wiążący gwarantujący całkowitą realizację usługi.
Modyfikacja zamówień
Klient ma możliwość modyfikacji terminów dostaw w swoim zamówieniu.
Zmiany w dostawach możliwe są na 2 dni przed planowanym terminem dostawy - z zastrzeżeniem, że dostawy weekendowe (sobota/niedziela) są dostarczane w soboty, w związku z czym zmiana na dni (sobota-niedziela) może być wykonana maksymalnie do czwartku włącznie.
Reklamacje i zwroty
Po rozpoczęciu dostaw w ramach wykupionego zamówienia (tj. po aktywacji zamówienia) nie ma możliwości zwrotu pieniędzy wpłaconych na poczet tego zamówienia. Dopuszczamy jedynie możliwość przepisania wartości zamówienia na innego odbiorcę.
Usługodawca rozpatruje wszelkie reklamacje zgłaszane telefonicznie: (+48) 669 556 352 bądź drogą mailową: catering@lookfit.pl w ciągu maksymalnie 7 dni.
Odstąpienie od umowy
Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 Ustawy o prawach konsumenta, Klientowi będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zamówienia Usługi Cateringowej, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.
Kontakt
W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.
Nr telefonu: (+48) 669 556 352 bądź drogą mailową: catering@lookfit.pl