Catering dietetyczny

W razie pyta艅 pisz na catering@lookfit.pl


DIETA PUDE艁KOWA LOW CARB

Dedykowana wszystkim osobom, kt贸re chc膮 zmniejszy膰 spo偶ycie w臋glowodan贸w, dieta niskow臋glowodanowa to spos贸b na popraw臋 zdrowia i sylwetki. W diecie low carb, posi艂ki s膮 tak skomponowane, by dostarczy膰 wszystkich niezb臋dnych sk艂adnik贸w od偶ywczych, jak makro- i mikroelementy, b艂onnik oraz witaminy. Catering dietetyczny low carb to proste rozwi膮zanie, je艣li nie wiesz, jak si臋 za to zabra膰 lub nie masz czasu, by sta膰 w kuchni. Menu opracowali艣my we wsp贸艂pracy ze specjalistami zajmuj膮cymi si臋 pomoc膮 dietetyczn膮 i dietoterapi膮, dzi臋ki czemu jeste艣my pewni, co do jego jako艣ci.

Catering Low Carb Łódź i okolice

Dieta niskow臋glowodanowa - dla kogo jest przeznaczona?

Skuteczna w przypadku os贸b, kt贸re dbaj膮 o swoje zdrowie i chc膮 schudn膮膰, dieta low carb mo偶e te偶 pozytywnie wp艂yn膮膰 na regulacj臋 poziomu cukru we krwi i zminimalizowa膰 ryzyko chor贸b serca. Dieta ta mo偶e te偶 pom贸c w leczeniu niekt贸rych chor贸b neurologicznych, takich jak lekooporna padaczka, choroba Parkinsona, czy Alzheimera. Dieta niskow臋glowodanowa mo偶e pom贸c w radzeniu sobie z insulinooporno艣ci膮 i jest polecana dla os贸b, kt贸re przesz艂y udary, operacje lub choroby tarczycy. Sportowcy tak偶e znajd膮 w diecie low carb skuteczne wsparcie na drodze do osi膮gni臋cia lepszych wynik贸w. Wbrew pozorom, ich organizm szybko przystosuje si臋 do efektywnego pozyskiwania energii z t艂uszcz贸w przy zachowaniu doskona艂ych osi膮g贸w sportowych.

Catering Low Carb Łódź i okolice

LOW CARB CATERING DIETETYCZNY

W przypadku diety niskow臋glowodanowej, aby uzyska膰 popraw臋 wydajno艣ci i utrzyma膰 j膮 przez d艂u偶szy czas, w codziennej rutynie biegacza nie powinno zabrakn膮膰 treningu si艂owego. Przy tworzeniu posi艂k贸w zgodnie z diet膮 niskow臋glowodanow膮 skupili艣my si臋 na zapewnieniu odpowiedniej ilo艣ci pe艂nowarto艣ciowego bia艂ka, zdrowych t艂uszcz贸w oraz niskow臋glowodanowych warzyw i owoc贸w. Produkty bogate w bia艂ko, takie jak mi臋so, ryby, jaja, tofu, str膮czki i nabia艂, s膮 wa偶nym elementem diety, poniewa偶 nie tylko pe艂ni膮 g艂贸wn膮 rol臋 w budowaniu organizmu, ale r贸wnie偶 pomagaj膮 zachowa膰 uczucie syto艣ci na d艂u偶ej i chroni膮 przed utrat膮 masy mi臋艣niowej. Zdrowe t艂uszcze, takie jak oliwa z oliwek, awokado, orzechy i nasiona, s膮 niemniej wa偶ne w diecie niskow臋glowodanowej. Pomagaj膮 one kontrolowa膰 poziom glikemii, poprawiaj膮c w ten spos贸b funkcjonowanie uk艂adu sercowo-naczyniowego oraz zapobiegaj膮c nag艂ym spadkom energii. T艂uszcze r贸wnie偶 pomagaj膮 w przyswajaniu niezb臋dnych witamin i minera艂贸w, decyduj膮 o prawid艂owym funkcjonowaniu uk艂adu hormonalnego i m贸zgu. Mimo 偶e restrykcje w spo偶yciu w臋glowodan贸w mog膮 wp艂yn膮膰 na smakowito艣膰 posi艂k贸w, nasze codzienne menu jest bardzo zr贸偶nicowane i nie powinno Ci si臋 nudzi膰!

Catering Low Carb Łódź i okolice

Dost臋pne rodzaje diet

Sprawd藕 dost臋pne rodzaje diety pude艂kowej