Kontakt z nami

Najczęściej zadawane pytania

(kliknij na pytanie, aby rozsunęła się odpowiedź)

Tak, dostawa zamówionych posiłków jest bezpłatna - niezależnie od ilości dni na jaką zamówisz jedzenie.
Na stronie głównej w formularzu 'Zobacz gdzie dostarczamy' po wprowadzeniu swojej miejscowości system sprawdzi czy obsługujemy Twoje miasto. Jeżeli odpowiedź będzie negatywna – nie martw się – wkrótce będziemy również u Ciebie :-)
Dostawy są realizowanie codziennie rano w godzinach 2-7 od poniedziałku do piątku. Dostawy weekendowe (na sobotę, na sobotę-niedziele) są dostarczane wraz z dostawą piątkową. W formularzu zamówienia jest możliwość podania kodu do klatki, tak aby nasi kierowcy pozostawali jedzenie pod drzwiami bez budzenia i bezkontaktowo.
Zamówienia można składać online poprzez Formularz Zamówienia, swój indywidualny Panel Klienta (po złożonym pierwszym zamówieniu system wygeneruje hasło, które zostanie wysłane na maila podanego w formularzu zamówienia) oraz telefonicznie pod 669 556 352
Płatność za zamówienia można dokonać online (płatności obsługują Przelewy24) oraz tradycyjnym przelewem bankowym (dane podane w kolejnym punkcie).
BNP Paribas 45 1750 0012 0000 0000 4081 2528
Look Fit Bartosz Orzeszyna Spółka komandytowa
Ul. Świeradowska 51/57, 50-559 Wrocław
Tak, po złożonym i opłaconym zamówieniu można dowolnie zmieniać dni dostawy: samemu w swoim Panelu Klienta (klikamy na dzień/dni kiedy nie chcemy cateringu, klikamy na dzień/dni na który przekładamy i „zapisz zmiany” ), telefonicznie pod nr 669 556 352. Proszę tylko pamiętać, że zmiany można dokonać z 2 dniowym wyprzedzeniem, np. jeżeli chcemy odwołać catering w środę to możemy to zrobić w poniedziałek do godziny 23.59
Tak, wystarczy napisać maila pod catering@lookfit.pl lub zadzwonić pod nr 669 556 352
W związku z tym, że codziennie przygotowujemy dla Ciebie dania z świeżo dostarczonych produktów to zamówienie można składać online do 23.59 dwa dni przed planowaną dostawą tzn. jeżeli chcesz otrzymać jedzenie w poniedziałek rano to zamówienie musisz złożyć w sobotę do godz. 23.59. Wyjątek stanowi sobota-niedziela, gdzie zamówienie trzeba złożyć w środę do godziny 23.59
Tak, każdą reklamacje rozpatrujemy indywidualnie. Jeżeli dotyczą one opóźnień w dostawie proszę dzwonić na nr 669 556 352 od poniedziałku do piątku od godziny 7 rano w celu szybkiego rozwiązanie problemu. Inne reklamację proszę składać mailowo pod catering@lookfit.pl
Tak, jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, podaj dane firmy w trakcie składania zamówienia. Wyślemy Ci fakturę natychmiast po jego opłaceniu.
Tak, jak najbardziej pojemniki można podgrzewać w mikrofalówce.

Napisz do nas



Oblicz kalorie