Najczęściej
zadawane pytania
Tak, dostawa zamówionych posiłków jest bezpłatna - niezależnie od ilości dni na jaką zamówisz jedzenie.
Na stronie głównej w formularzu 'Zobacz gdzie dostarczamy' po wprowadzeniu swojej miejscowości system sprawdzi czy obsługujemy Twoje miasto. Jeżeli odpowiedź będzie negatywna – nie martw się – wkrótce będziemy również u Ciebie :-)
Dostawy są realizowanie codziennie rano w godzinach 2-7 od poniedziałku do soboty. Dostawy weekendowe (na sobotę-niedziele) są dostarczane wraz z dostawą sobotnią. W formularzu zamówienia jest możliwość podania kodu do klatki, tak aby nasi kierowcy pozostawali jedzenie pod drzwiami bez budzenia i bezkontaktowo.
Zamówienia można składać online poprzez Formularz Zamówienia, swój indywidualny Panel Klienta oraz telefonicznie pod 669 556 352
Płatność za zamówienia można dokonać online (płatności obsługuje PayU) oraz tradycyjnym przelewem bankowym (dane podane w kolejnym punkcie).
Paribas Bank 13 1600 1462 1892 1249 7000 0001
Look Fit Bartosz Orzeszyna
Ul. Świeradowska 51/57, 50-559 Wrocław
Tak, po złożonym i opłaconym zamówieniu można dowolnie zmieniać dni dostawy: samemu w swoim Panelu Klienta (klikamy na dzień/dni kiedy nie chcemy cateringu, klikamy na dzień/dni na który przekładamy i „zapisz zmiany” ), telefonicznie pod nr 669 556 352. Proszę tylko pamiętać, że zmiany można dokonać z 2 dniowym wyprzedzeniem, np. jeżeli chcemy odwołać catering w środę to możemy to zrobić w poniedziałek do godziny 23.59
Tak, wystarczy napisać maila pod catering@lookfit.pl lub zadzwonić pod nr 669 556 352
W związku z tym, że codziennie przygotowujemy dla Ciebie dania z świeżo dostarczonych produktów to zamówienie można składać online do 23.59 dwa dni przed planowaną dostawą tzn. jeżeli chcesz otrzymać jedzenie w poniedziałek rano to zamówienie musisz złożyć w sobotę do godz. 23.59. Wyjątek stanowi sobota-niedziela, gdzie zamówienie trzeba złożyć w czwartek do godziny 23.59
Tak, każdą reklamacje rozpatrujemy indywidualnie. Jeżeli dotyczą one opóźnień w dostawie proszę dzwonić na nr 669 556 352 od poniedziałku do piątku od godziny 7 rano w celu szybkiego rozwiązanie problemu. Inne reklamację proszę składać mailowo pod catering@lookfit.pl
Tak, jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, podaj dane firmy w trakcie składania zamówienia. Wyślemy Ci fakturę natychmiast po jego opłaceniu.
Tak, jak najbardziej pojemniki można podgrzewać w mikrofalówce.