Dieta Sportowa

Dedykowana sportowcom i osobom aktywnym fizycznie, którzy chcą zbudować masę mięśniową, zredukować tkankę tłuszczową czy też poprawić swoją wytrzymałość. Zestawy są komponowane z uwzględnieniem zwiększonego zapotrzebowania na makroskładniki: wzbogacone o dodatkowe źródła pełnowartościowego białka, a także węglowodanów złożonych i prostych (ulokowanych okołotreningowo).

Powrót

Przykładowe Menu

Śniadanie:

Jajka nadziewane wędzonym łososiem i chrzanem

II Śniadanie:

Sok pomarańczowo-marchewkowy, Jabłko

Obiad:

Polędwiczka wieprzowa ze szpinakiem i ryżem

Podwieczorek:

Kurczak po hawajsku, Krem kalafiorowy

Kolacja:

Sałatka śródziemnomorska

Śniadanie:

Szakszuka

II Śniadanie:

Chia pudding z mango i malinami. Jabłko. Banan

Obiad:

Rolada wołowa ze szpinakiem, marchewką i czerwoną papryką + ryż brązowy

Podwieczorek:

Tuńczyk z warzywami po meksykańsku, Bulion z pieczonym czosnkiem, indykiem, szpinakiem i ryżem

Kolacja:

Fusilli ze smażonymi warzywami